Kasi Tembak

Pages

Rabu, 17 Julai 2013

Apakah peluang saya mempunyai seorang bayi?

Apakah peluang saya mempunyai seorang bayi?


Keputusan itu dibuat: anda ingin mempunyai kanak-kanak, ia adalah penting kerana itu, untuk meningkatkan peluang mereka untuk hamil. Sekumpulan keseluruhan soalan anda terperangkap dalam kepala anda, juga, dalam usaha untuk meningkatkan peluang beliau hamil, ikuti nasihat kami.

Banyak soalan-soalan supaya anda berlari dalam fikiran: berapa lama yang anda mahu bertemu dengan bayi ini? Apabila anda perlu mempunyai hubungan seks? Berapa kerap? Dan ini adalah perkara biasa! Berikut adalah beberapa jawapan yang perlu meyakinkan anda!

Apakah peluang anda untuk mendapatkan hamil serta-merta?

Kebanyakan pasangan yang ingin bayi mempunyai statistik antara 15 dan 20% peluang kejayaan dalam bulan pertama. Kira-kira 40% dapat membuat bayi pada suku pertama dan hampir 85% yang berjaya dalam tahun pertama selepas keputusan itu. Wanita yang tahu kitaran haid mereka mula masa statistik kurang untuk hamil. Kitaran anda bermula pada hari yang sangat bahawa anda melihat kesan pertama darah merah terang, dan tidak berwarna jatuh tidak jelas. Akhir kitaran haid adalah hari apabila kitaran seterusnya bermula.



5 faktor boleh melambatkan reka bentuk

Lima kriteria utama yang boleh mengurangkan peluang anda untuk hamil atau melambatkan berita gembira adalah:

Umur ibu. Selepas 30 tahun, peluang untuk mendapatkan permulaan hamil menurun. Dan yang lebih tua anda mendapatkan, lebih banyak mereka mengurangkan menjadi cukup dekat dengan sifar pada usia 45 tahun.

Kitaran haid yang tidak teratur. Jika kaedah-kaedah yang anda tidak menentu (dalam kes ramai wanita), ia adalah sukar untuk meramalkan dengan tepat apabila ovulasi berlaku dan oleh itu apa yang hari bulan adalah yang paling sesuai untuk mengambil tindakan dengan pasangan anda.

Bilangan percubaan sebelumnya. Jika anda cuba untuk mempunyai bayi selama lebih setahun tanpa kejayaan, ia mungkin bijak untuk berunding dengan doktor atau pakar kesuburan. Wawancara ini juga perlu dilakukan di hadapan pasangan anda.

Kekerapan hubungan romantis. Nampaknya jelas untuk mengatakan, tetapi mengulanginya anyway: melainkan anda membuat cinta, anda mempunyai kurang peluang untuk hamil bayi.

Kesihatan ibu mengandung. Sesetengah penyakit atau keadaan perubatan mengurangkan peluang mengandung.

Berikan diri anda setiap peluang

Berasmara sepanjang masa?

Pasangan yang mahu bayi yang besar membiak hubungan percintaan mereka dalam tempoh beberapa hari sebelum ovulasi wanita. Ini semua tingkap kesuburan sempurna wajar memanjangkan pendekatan hanya kira-kira lima atau enam hari (termasuk hari ovulasi). Adakah hubungan di luar pada hari ini tidak sedikit untuk apa-apa dari segi reka bentuk ... Untuk keseronokan, ia adalah jelas cerita yang berbeza. Dan berhenti pil, wanita yang ingin hamil juga tertanya-tanya berapa lama bertahan kesan kontraseptif. Berapa hari selepas berhenti pil kembali mereka bersedia untuk hamil? Dalam kebanyakan kes, kesannya adalah serta-merta! Sebaik sahaja hormon dalam komposisi perancang dilepaskan, anda secara teori mampu kanak-kanak. Dalam realiti, bagaimanapun, ovulasi berlaku di tengah-tengah kitaran haid mungkin mengambil masa beberapa bulan untuk kembali normal

0 on: "Apakah peluang saya mempunyai seorang bayi?"