Kasi Tembak

Pages

Rabu, 17 Julai 2013

Cara yang paling cepat untuk hamil - 3 Tips Mudah untuk hamil dengan cepat dan secara semula jadi



Cuba untuk bayi boleh menjadi masa yang tertekan, tidak tahu apabila anda akhirnya mendapatkan ujian kehamilan positif, masih tertanya-tanya apa cara terbaik adalah untuk hamil. Mujurlah, terdapat beberapa tips mudah yang boleh membantu anda menyimpan pakej ini kecil anda di tangan anda buat pertama kali lebih cepat daripada yang pernah anda impikan.

Seks biasa, bukan sahaja di sekitar ovulasi

Sememangnya, kebanyakan pasangan menganggap bahawa cara terbaik untuk hamil adalah untuk mempunyai biasa di sekitar masa ovulasi hubungan, dan ia adalah benar bahawa seks apabila anda tidak ovulating, anda tidak hamil, ovulasi tidak semestinya benar apabila anda berfikir t. Cuba untuk mempunyai hubungan seks dengan kerap sepanjang kitaran anda. Ia sering disyorkan untuk mula bertindak pada hari yang mengikuti hari terakhir aliran haid anda, dan kemudian tarian bayi (dalam erti kata lain mempunyai hubungan seks) setiap dua hari sehingga tempoh pelepasan seterusnya atau sehingga anda mendapat talian positif terhadap kehamilan ujian.

Berhenti Merokok

Sudah tentu anda telah mendengar tentang kesan-kesan negatif merokok semasa mengandung, tetapi ia adalah sama untuk masa yang sebelum ini, apabila anda cuba untuk hamil. Merokok di kalangan wanita cuba untuk hamil memerlukan pakej risiko. Ia boleh umur telur anda (25 tahun telur anda boleh bertindak lebih seperti 35 tahun telur lama), ia mengurangkan peluang untuk telur disenyawakan menanam dalam rahim dan keguguran yang merokok lebih mungkin. Ia adalah, bagaimanapun, bukan sahaja wanita perlu berhenti merokok .. Kajian telah menunjukkan bahawa merokok di kalangan lelaki boleh mengetatkan saluran darah, yang memberi kesan kepada kualiti sperma.

Makan dengan baik sebelum konsep

Diet yang sihat dan seimbang boleh meningkatkan peluang anda untuk hamil secara mendadak. Makan pengambilan disyorkan anda daripada lima hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran sehari bukan sahaja akan membantu anda kekal sihat, ia juga akan memberi anda sebahagian besar vitamin yang anda perlukan apabila anda cuba untuk mempunyai anak.

Pam sehingga besi(iron) ... Besi adalah satu elemen penting yang bukan sahaja penting untuk memupuk dan mengembangkan bayi apabila anda hamil, kajian telah menunjukkan bahawa wanita yang kedai-kedai besi yang mencukupi mempunyai kadar yang lebih tinggi daripada wanita kesuburan mempunyai kekurangan zat besi. Setiap bulan, anda kehilangan lebih daripada besi kedai anda masa anda (terutamanya jika anda mempunyai tempoh berat), ia adalah penting untuk mengembung kedai-kedai baru dengan makan banyak makanan yang kaya dengan zat besi. Daging, kacang, aprikot kering, sayur-sayuran berdaun hijau (seperti kale dan bayam) semua makanan yang kaya dengan zat besi.

0 on: "Cara yang paling cepat untuk hamil - 3 Tips Mudah untuk hamil dengan cepat dan secara semula jadi"