Kasi Tembak

Pages

Ahad, 12 Mei 2013

4 Langkah Ransang Buah Dada Isteri Hingga Klimaks

Isteri anda boleh mengalami klimaks jika anda merangsang bahagian payudaranya. Berikut adalah empat langkah yang anda boleh ikut

Langkah pertama :Baringkan dia di sebelah anda.
Baringkan isteri anda di sebelah anda. Mulakan mencium di bahagian kepala sehingga ke bawah. Semasa mencium, anda raba payudara isteri anda. Jangan lepaskannya walaupun anda hanya letakkan sahaja kerana haba dari tangan anda boleh merangsang payudara isteri anda.

Langkah kedua : Rangsang imaginasi isteri anda.
Rangsang imaginasi isteri anda dengan berkata ayat–ayat romantik dan ayat–ayat lucah. Beritahu dia nikmat yang bakal anda beri pada dia nanti.

Langkah ketiga : Teruskan merangsang payudara isteri anda.
Selepas anda melihat isteri anda sedikit terangsang, anda berhenti berkata–kata dan teruskan rangsangan di payudara. Raba payudara isteri anda dengan lembut dan sekali sekala bermain dengan putingnya. Sambil itu, anda cium mulut isteri dan bahagian sensitif dia yang lain.

Langkah keempat : Mencium dan menjilat payudara.
Apabila anda mula melihat isteri anda mengerang, anda teruskan rangsangan dengan mencium dan menjilat payudara isteri anda. Jangan berhenti. Bermain–main dengan puting isteri anda. Cium dan hisap puting isteri anda. Rangsang payudara isteri anda secara bergilir–gilir iaitu satu di cium dan satu lagi di raba. Teruskan sehingga isteri anda basah sepenuhnya di bahagian vagina dan dia pasti akan alami orgasm

0 on: "4 Langkah Ransang Buah Dada Isteri Hingga Klimaks"